Sunday, May 15, 2011

Day 2:Your Favourite Movie


슈퍼주니어,난너없이 못살아!!

Assalamualaikum, selamat sejahtera Malaysia!

Day 2 of 30 Things in 30 Days Challange! Topik kali ni, filem kegemaran aku..

Dalam banyak-banyak movie yang pernah aku layan, diantara movie-movie yang aku tak boleh lupa dan aku takkan bosan tengok berjuta-juta kali ialah......

1. Titanic
I watched this like when I was 10++


2. 3 Idiots
Amir Khan is sooo... adorable! =P


4.Gantz
Just because Nino-chan's in it.. =P


5.Castello
The first movie I watched in cinema

8. New Police Story
DANIEL WU!!

7. 200 Pounds Beauty
I remembered I cried watching this movie.. =P


8. Death Bell
Sumpah seram! Plus sedih sebab Kim Bum mati..



9.Baby and Me
So cute and so adorable and so kyaaa!!



10. Attack on The Pin Up Boys
Because Super Junior in it and it is the funniest yet disgusting(??) movie I've ever watched.. LOLOLOL

Well that's all for the second day challenge. See you tomorrow!!



Terima Kasih Sudi Baca

No comments: