Sunday, May 15, 2011

Kerja!


슈퍼주니어,난너없이 못살아!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera!

Pengumuman buat semua. Sekarang ni aku dah kerja! Awok kerja 'part-time' jeeee. Berkerja merupakan salah satu benda yang aku rasa aku takkan berpeluang untuk buat selagi aku belum habis belajar. Tapi tak sangka pulak yang ianya menongkah arus.. ??

Aku sekarang kerja 'part-time' kat Chamek Kopitiam Pusat Bandar, Pasir Gudang, Johor, Malaysia sebagai seorang waitress.. Cheh, nama lagi nak glamer. It's a fun thing working there tapi penat tak payah cakap lah ya.. Macam hell.. Tapi apa-apa pun, ianya satu pengalaman yang paling berharga untuk aku.. Hehehe


Gambar ihsan google and as tagged..
Tetiba rasa Zack (kanan) ngan Raja (kiri) ni femes,sebab jumpa gamba diorang kat Google..
Hahahaha

Gambar Ihsan Google and as tagged
Camni la keadaan kat Chamek waktu tengahari.. Pftttt, sumpah penat..
Terzoom gambar ni dan tetiba terperasan ada Ustaz Azam kat kiri nun gamba ni.. Happy sungguh beliau.. ;D

Tu diaa, maii dahhh!! =P
Penat bekerja kita bergambo leee..
Tak gituuu... =D



Terima Kasih Sudi Baca



No comments: