Sunday, November 7, 2010

Blog Dah 2 tahun!


슈퍼주니어,난너없이 못살아!!


Salam!




Waaaah! Aku nak ucapkan selamat 2 tahun kepada blog aku! Tahniah! Selama 2 tahun ni banyak benda yang aku dah lalui bersama-sama blog aku.. Walaupun blog aku tak femes macam blog orang lain, tapi aku tetap bangga dengan blog aku sebab berjaya bertahan selama 2 tahun ni!




Harap lepas ni blog jadi bertambah matang! Aku pun jadi bertambah matang. Dan aku harap, bloggie aku ni akan setia disisi walaupun aku dah beranak pinak nanti.. Hehehe..




Dan sebagai tribute ulangtahun kedua blog aku, aku nak tukar header! Hehe. Pakai header ada gamba kibum pulak! Seobang-nim! Saranghaeyooo!!!!



Kenapa gambanya tak besar ek?? Taper2, tunggu aku masuk sem 2 nanti. Belajar ICT, aku buat header lawa-lawa punyaaa!!


Selamat hari jadi ke-2 tahun blog!!

Love, Fyda

No comments: