Tuesday, November 9, 2010

DoOdle.. 두덜!


슈퍼주니어,난너없이 못살아!!
Salam.. Betul ke aku eja <두덜>, doodle??



Disaat aku mula menaip, jam menunjukkan pukul 3.39 pagi. Lebih kurang 2 jam lagi aku bakal meninggalkan rumah aku.. Will be heading to Banting, Selangor. Bakal memulakan semula kehidupan di Kolej Matrikulasi Selangor..ㅜㅜㅜ.. Wahhh! Tak sabar nak mulakan kuliah, tutor + subjek baru,>>ICT and KOKO! Yiippiiee! Aku memang tak sabar nak blaja ICT lagi2 belajar cara guna GIMP!

Apa tu GIMP? GIMP tu sama gak cam photoshop. Cuma GIMP takda lesen macam photoshop. Tapi semestinyalah photoshop lagi syiook!! 히히. Sekarang ni aku tengah gilaa<미처> meng'edit' gambar dan doodle! Dan tengah stress dengan header aku.. -__-". Sebab tu aku kena belajar ICT secepat mungkin!

Buat masa sekarang aku cuma guna paint untuk doodle kat gambar. 히히, hasil daripada doodle aku....


하하, desktop background baruu! Macam-macam aku conteng kat situ. Serabut pon ya jgak. Tapi ada aku kesah? Lappy siapa? Hehe. Lepas ni mungkin aku akan doodle banyak2 lagi, pastu post kat blog, biar korang pening lalat! 푸후하하하하하!!



하하, ni salah satu dari hasil doodle aku yg paling aku sukaa!! Ayat kat gambar tu(salah eja sebenarnya,,ㅋㅋㅋ), 형, 안돼, bermaksud Hyung, JANGAN!. 하하, kalau sesiapa yang dah tengok Attack On The Pin Up Boys <꽃미남 연쇄 테러 사건> by Super Junior<슈퍼주니어>, korang tau la apa yang Heechul<희철> cuba lakukan disitu, dan siapa yang sedang mengskodeng di belakang pintu.. 하하하...

Post aku ni, kalau tak panjang berjela, tak sah kan! 멍..

Okeh, sekarang ni, aku rasa makin sayang kat blog aku<사랑해!>.. Aku akan pastikan, lepas ni setiap minggu aku akan update blog. Walaupun aku tak ada idea dan walaupun takda siapa sudi baca blog aku ni. 하하하, ada aku kesah!

Saya, Rafidah binti Jamaludin bernombor I.C ******-**-****, bernombor matrik MS**********, bernombor telefon ***-******* berjanji bahawasanya saya akan mengupdate blog saya setiap minggu mulai hari ini, detik ini, saat ini! Sekiranya saya melanggar janji ini, saya perlu membeli cheesy wedges untuk diri sendiri. 하하하

Hah, itu dia janji aku.. ㅋㅋㅋ. Kalau aku tak tepati, aku kena beli cheesy wedges untuk diri sendiri. ㅋㅋㅋ, boleh gitu? And lastly... Doodle terakhir aku buat tatapan korang semua.



ㅋㅋㅋ,burok beno tandatangan aku tuh..


Jumpa lagi minggu depan! Akan update pasal first week of semester 2!!

Love, Fyda

No comments: