Saturday, November 6, 2010

Terima Kasih...


슈퍼주니어,난너없이 못살아!!

Salam..
Aku menaip post ini pada jam 12.18am a.k.a 1.18am(Korean Time)..
Melawan segala rasa mengantuk, aku teruskan menaip.



Hari ini hari istimewa
Kerana hari ini aku bahagia,
Kerana hari ini aku gembira,
Kerana hari ini aku menitiskan air mata,
Kerana hari ini, aku berterima kasih kepada MEREKA.


Mereka yang membuat
aku tersenyum, tertawa, gembira, bahagia
Mereka juga yang membuat aku
menangis gembira, juga meratap hiba.
Mereka juga yang menjadikan aku,
AKU

Mungkin ada yang mengatakan
ianya aneh
kerana aku menyanjung tinggi mereka
Tapi apakan terdaya,
itulah dia kuasa cinta... <3>

13 orang itu,
dilahirkan pada tarikh keramat ini
6 November 2005



13 orang itu,
telah mencuri beribu hati
dari segenap pelusuk dunia.

Mereka juga mengajar aku apa erti cinta
Mereka mengajar aku apa erti persahabatan
Mereka mengajar aku apa erti kehidupan
Mereka mengajar aku untuk terus berjuang


Terima kasih.
Kerana berada disini.
Terima kasih
kerana masih berada disini.
Terima kasih
kerana terus bersinar
Terima kasih
kerana terus membuat aku tersenyum
Terima kasih
kerana terus gah berdiri.

Terima kasih
kerana bergelar
SUPER JUNIOR!
dulu, kini dan selamanya
kalian akan tetap bersinar di hati aku.
kerana kau dan aku,
adalah SATU!






Love, Fyda


No comments: