Saturday, June 19, 2010

[100619] 2 Different Tears


슈퍼주니어,난너없이 못살아!!
Salam warga bloggers! Walaupun tak berapa ramai (mungkin jugak takda) orang yang baca blog busan aku ni. Ingat lagi tak citer homesick aku tuh? La ni aku still homesick lagi.. Tiap-tiap ari nangis. Kekadang aku tension gak, penat menangis. Tapi aku tokleh nak kawal perasaan. Tokleh nak tahan air mata tu dari terusan keluar. Dah la ari tu kantoi ngan budak kelas, sebab dia perasan mata aku merah~~

Cuba korang bayangkan, dalam dewan kuliah besar masa En.Badlishah mengajar fizik pon air mata aku boleh keluar. Camner tu? Saya sangat homesick.. Rasanya aku dah turun 0.0001 kg sebab tiap2 hari menangis.

Bulan depan pulak dah start Ujian Pertengahan Semester(UPS). Okeh pelajar kolej matrikulasi sekalian, mari kita stress bersama-sama. Tapi lepas UPS yang best tu! Cuti!! Dapat aku lepas rindu walaupun cutinya cuma seminggu. Tapi takper lah asalkan aku dapat jumpa ibu, abah, azwa, adam, ecah ngan teh yang sangat aku rindui!!

And good news! Abah janji next week nak datang sini! Aku sangat happy! Tak sabar nak jumpa family aku! Uwaa!! Rindu menyesak didada. Sikit masa lagi mungkin boleh meletup agaknya. Pastu bole sambut birtday adam sekali.. Yey,yey! Sementara menunggu ketibaan minggu depan tu, aku janji tanak nangis. Pastu bila abah dah balik, aku nangis balik. Ok tak tipu je.. Bak kata abah, aku kena kuatkan semangat. Kalau aku kuat, abah,ibu ngan adik2 aku pon sama kuat! FYDA, FIGHTING!!


Love, Fyda

No comments: