Saturday, June 5, 2010

[050610] Homesick!





슈퍼주니어,난너없이 못살아!!

Salam bloggers! Hari ini sudah seminggu aku menjadi penghuni Kolej Matrikulasi Selangor (KMS). Dan sumpah aku sangat homesick sekarang.. Boleh dikatakan tiap-tiap hari aku menangis bila ibu ngan abah call. Huhu. Okay, call me a cry baby, call me a brat. Tsk...

And I miss internet so much! Sangat gembira okay sebab dekat kolej kediaman aku dah ada komputer sekali dengan internet.. Hehe. Lets blogspoting and facebooking!!

Kehidupan aku kat sini okay-okay jek. And I have few new friends, Hajar, Dayah, Soleha, Siti Soleha, Farzana, and my roomates, Shafiqah, Amalina and Yen(kot). Hehe. Masa belajar, aku rasa akulah orang yang paling blur tahap cipan. WTH yang pensyarah ajar ni? (aku sedang membiasakan diri menggelar 'pensyarah' sebab aku asyik terpanggil 'cikgu' jek. Hehe).

Buat masa sekarang, aku belum ada peluang nak jalan-jalan kat Bandar Banting. Lain kali kot. Aku pon tak berapa sehat sangat. Hehe. Tekak takde selera. Itulah penangan HOMESICK!! Oh, ya. Aku tengah tunggu Ayah Chik.. Dia cakap tengahari ni dia nak datang. Kalau dia bawak aku jalan-jalan KL ke, Bandar Banting ke ok gak.. Hehe..

AHHH!! CD Bonamana dah samapi! Tapi sayang, masa CD tu sampai, aku dah kat KMS.. Aku dapat photocard Yesung! Okeylah tu.. Hekhek.. Haa, lagi satu, abah suruh survey laptop.. Hehe.. Jom kita survey!



Dell. Seriously, yang kaler hijau, pink, biru dan hitam itu sangat memikat hati!

Viao! Pink and Hitam! Yang hijau tu pon lawa gak, en?


Acer aspire!! TOP! Aku nak yang ni! Kaler hitam punya!
Muahaha!!


Love, Fyda

No comments: