Thursday, April 29, 2010

[100429] SuperShineeGeneration Hello Baby!!

Salam Satu Malaysia semua!

Sebenarnya aku malas nak cerita pasal interview aku tadi. Jadi tak payah ceritalah ye! Hehe.
Aku nak cerita pasal SHINee Hello Baby season 2!! Sekarang ni aku dah sampai chapter 10. Variety show ni sampai episod 13. So, aku ada 3 episod lagi untuk aku habiskan SHINee Hello Baby ni. Macam rasa sedih pulak nak tinggalkan SHINee Appa yang kiut miut tu dengan Yoogeun yang comel loteh tu. Tsk,tsk..

Dalam VS ni, appa yang paling aku suka semestinya Key and Minho. Tapi aku tak nak cerita pasal diorang. Aku nak cerita pasal SHINee Appa couple moment! Haha. Bagi peminat-peminat Kpop ni memang paham sangatlah dengan 'couple-couple'an dalam satu-satu group. Macam dalam Super Junior, EunHae, HanChul, Hanwon, SiBum, dan banyak lagi.

Dalam SHINee pulak, couple yang paling aku suka ialah, JongKey(Jonghyun+Key) dan JongMin(Jonghyun+Taemin)! Haha. Kalau korang perasan, memang banyak sangat couple moment diorang ni. Aku suka diorang ni, sangat comel!

JongKey Moment!
JongKey Pictures, Images and Photos

Haha. Merong to Key appa!!

SHINee Hello Baby Pictures, Images and Photos




JongMin Moment!
jonghyun taemin at shinee hello baby Pictures, Images and Photos





Tapi, faveret aku mestilah JongMin!! Kan, kan, kan!! Sweet sangat diorang ni!
Walaupun Taemin selalu dibuli Jonghyun, but still their the best! Daebak!!

++
Exclusive!
MinMin Moment!!
SHINee Hello Baby Pictures, Images and Photos

Lepas SHINee Hello Baby ni, aku nak tengok SNSD Hello Baby pulak! Nak tengok macammana 9 orang pretty omma nak jaga seorang baby yang comel! Kalut tak kalut!

And fave omma aku mestilah magnae Seohyun omma!!
Kesian Seohyun, jadi omma dulu baru dapat suami.. Wakakaka!

Hello Baby Season 3, aku, kitorang and E.L.F nak Super Junior jadi appa pulak boleh?
JEBAL!!
Haha. Mesti lagi havoc dari SHINee ngan SNSD!!



Love, Fyda
슈퍼주니어,난너없이 못살아!!

No comments: