Wednesday, September 21, 2011

Awards for the Specials.

슈퍼주니어,난너없이 못살아!!

Assalamualaikum.
Salam Satu Malaysia.

At last, siap jugak hadiah untuk follower ke-100 yang bertuah, Cik Ayu. Walaupun tak seberapa, tapi ini hadiah ikhlas dari hati yang tulussuci. Syahdu, dan 2 tahun berblogging, tapi baru ada 100 follower. Takpelah. Yang penting orang-orang yang mengfollow tu ikhlas nak follow aku. Bukannya follow blog aku semata-mata sebab nak aku follow diorang balik.
Lepas ni nak carik follower bertuah ke-duaratus pulak. Kena tunggu 2 tahun lagi ke?



Ni dia!
Award untuk Cik Ayu.
Maaflah ya Cik Ayu sayang, hadiahnya tak seberapa. Lagipun, Fyan masih lagi tak pandai bab edit-mengedit ni.
Tapi ini adalah yang terikhlas dari hati Fyan untuk Cik Ayu.


Ohh, ya. Disebabkan aku rajin tahap zirafah, aku buatkan sekali award untuk followers aku yang terhebat, tercantik dan terhensem. Tanpa anda semua siapalah saya. Dan tanpa saya siapalah saya. Haha.

Kalau y'alls sudi, silalah tepek awards yang sengal ni kat blog korang. Sayangs y'all. *tetibatergedik

pictures credits to Favim.com
Edit by Fyan's

KBai

No comments: