Wednesday, September 21, 2011

New-Hair =D



슈퍼주니어,난너없이 못살아!!

Assalamualaikum.
Salam Satu Malaysia.

What a wonderful morning. Hari ni aku teman ibu pi Bukit Layang-layang *tamanrekreasipenduduksetempat. Sementara Ibu jogging, aku pi main buai sorang-sorang. Feel like 20 years younger. Hehehe. Lepas dah boring main buai sorang-sorang*sedihtakdaorangtolak aku jalan-jalan keliling tasik. Dapat keluar peluh sebaldi dua cukuplah *tipu.

Ohh, last night aku pi Kompleks Pusat Bandar. POTONG rambut. Hehe. Dah rimas rambut panjang-panjang-cecah-lantai. bila dah pendek baru la lega rasa kepala ni. Pakai tudung pun dah tak rimas da. Ingat nak potong style mowhak, tapi hair stylist tu tak bagi . Katanya tak sessuai dengan muka aku. Katanyalah.. Hehe

Lepas tu singgah Chamek Kopitiam. Rindu dengan ex-workmates. Haha, dan aku tak sangka orang yang tak disangka ada kat situ. Ish, ish, ish. Nasib baik aku dah berhenti kerja.

Haa, yang hadiah istimewa untuk follower bertuah ke-100 tu on the way. Ingat nak buat malam tadi, tapi mak tak larat! Balik rumah terus tidor.


pictures credits to Favim.com





No comments: