Monday, March 14, 2011

Photoshoot!


슈퍼주니어,난너없이 못살아!!


Salam dan selamat petang diucapkan kepada para pembaca yang setia dan tak pernah mengenal erti penat lelah membaca blog saya.. *dush! rasakan penumbuk aku sekali. Berlagak sungguh Cik Fyda ni ya.. Hahaha.

Last Thursday and Friday was THE BEST day of my life!
It's my practicum photoshoot session!
Woot. woot!
Teringat zaman sekolah dulu-dulu.
Setiap kali dah nak habis sekolah, mesti, harus dan wajib ada sesi bergambar satu kelas dengan guru kelas.
Lepas tu merengek, nangis guling-guling mintak duit kat ibu nak beli gambar kelas. Hahaha.

Right before photoshoot. Hahaha
Kitorang buat photoshoot sendiri..

Macam tradisi pulak sesi bergambar tu kan.
Kat matrik pun masih lagi diamalkan tradisi turun-temurun ni.
Kesebenarannya aku ingatkan dah takda la benda-benda macam ni kat matrik.
Sekali ada laaa.. Haha, tu yang buat aku excited tahap beruk dapat cincin tu.
Lagipun it's once in a lifetime event,kan.
Sekurang-kurangnya ada jugak aku kenangan dengan kawan-kawan satu praktikum aku ni..

Korang SMART lah!!

Tapi sesi bergambar kat matrik ni lagi best dari zaman sekolah dulu.
Sebabnya>>
1. Kitorang pakai blazer/kot masa gambar formal! Seronok aku cuci mata tengok kemachoan 'Kim Bum'. Hahaha
2. Kalau kat sekolah dulu, sekurang-kurangnya ada dua sesi. Satu gambar formal, satu lagi gambar candid,kan. Tapi kat sini aku dapat merasa bergambar macam-macam stail. Formal, candid, outdoor, plus siap panjat-panjat lagi. Hahaha
3. Abang fotografer tu sumpah sempoi gila! Dia layan jek kerenah gila-gila and demand kitorang.
4. Dapat soft copy sekali weyh! Hahaha, semua gambar jadi, tak jadik dia bagi kat kitorang. BEST!

Akhir sekali, aku sedekahkan korang gambar-gambar yang diambil oleh Encik 'Air BB' menggunakan handphone Anis. Hahaha..
Gambar official dari Abang fotografer tak dapat lagi.
Dah dapat nanti, Insyallah aku tayang kat korang. Yaaa... =D



Hah, tengok semangat tak semangat kitorang bergambar..
Siap panjat-panjat lagi.. Sumpah aku gayat gila!

Selangor Matriculation College.
Beyond Boundaries... ^.^

BONUS! Friday Photoshoot!
Haha, ni photoshoot sendiri ya..
Memandangkan kami gadis-gadis PB dah sepakat pakai jubah, semua pon menggedik lagi depan kamera..
Terima kasih ler bebanyak kat Shang sebab sudi jadi kamerawoman untuk kitorang. Thehehe..


PB girl in Jubah! =D

Adush.
Kesian sungguh aku tengok kau Azim..
Hahaha

Kami memang begini.
Terimalah kami seadanya ya..
Sebab kami dah coba. =D


Pada yang tak puas hati dengan kami, maafkanlah kami yaaaa..

P:S// Ada masa nanti, aku kenalkan ahli-ahli F4P5 yaaa.. =P
Love, Fyda

No comments: