Tuesday, March 15, 2011

Hidden Camera


슈퍼주니어,난너없이 못살아!!
Salam semua!
Apa khabar? Harap korang semua sihat-sihat hendaknya ya.

Post aku pada hari ini agak menarik sikit, kot..
Bukan pasal Korea, dan bukan jugak pasal diri sendiri.
Tapi pasal makhluk ciptaan Allah yang comel-comel ni!

Apa dia?
Haiwan! Wahahaha..
Selain dari 'flower boy', salah satu kegilaan aku ialah haiwan..
Lagipun sebelum ni pun aku memang ada cita-cita nak jadi Doktor Haiwan pon..
Tapi tetiba teramek Fizik pulak kat matrik ni..

Pernah tak korang terfikir, apa reaksi haiwan-haiwan liar kat dalam hutan tu bila diorang nampak 'hidden camera' yang diletakkan oleh pengkaji-pengkaji haiwan liar?

Gambar-gambar ni aku jumpa kat Yahoo!.
Artikel yang bertajuk Hidden cameras capture animals in the wild.
Sumpah comel gila diorang ni!!



Cak!
Kata Cik Zirafah. =))

Fuh!
Handsome sungguh Harimau Bintang ni..
Aku ngorat nanti!!


Katanya nama haiwan ni Tayra..
Tapi tak pasti la pulak spesis apa..
Sarah say "Tyra! Kawan kau!!"
My favourite!
Aku suka panda..
Tapi macam comot sikitla muka dia ni..
Kalau aku dapat bawak balik panda ni,
aku sental cukup-cukup!!
Bagi dia putih gebu sikit. Hahaha



Salah satu haiwan yang aku teringin nak bela. Hahaha
Auwmmm!!


Comel kan!!!!!!! =D
Love, Fyda

No comments: