Thursday, March 3, 2011

Addicted with Infinite!!


슈퍼주니어,난너없이 못살아!!
Salam..
Sejak dua menjak ni, aku suka sangat tengok MV Infinite, Before The Dawn.
Sumpah smart gilaa diorang dalam MV ni..
Sebelum ni, masa MV Come Back baru keluar, aku jatuh cinta pandang pertama dekat L. Waaahh! His evil smile kills me.. Tapi haruslah tak boleh lawan Kyuhyun punya evil smile, kan. dan wajiblah killer smile, Kim Kibum tetap bertakhta di hati aku. Hehehehe..

Tapi lepas aku tengok MV Before The Dawn(BTD) tetiba je aku da tak kisah lagi pasal L, tapi beralih arah kat DongWoo!
Waaaaa! Aku suka DongWoo! He's one of the rappers dalam Infinite.
Aku memang cepat tertarik dengan lelaki yang pandai rapping ni,
macam Hyukkie, Kibum.. Hehehe




Dongwoo ah, saranghae!!

Sumpah aku tak tau apa yang buat aku tertarik kat DongWoo ni.
Tapi, setiap kali aku tengok MV BTD, aku mesti spot dia dulu. Hahaha.


But, still
He own the little heart of mine..
Hubby ah~
Nan, niga neomu neomu neomu neomu neomu neomu
SARANGHAE!!
Love, Fyda

No comments: