Monday, March 7, 2011

Super Show+Reunion!


슈퍼주니어,난너없이 못살아!!

319, here I come!!
Salam.
Sekarang ni aku tengah mengupdate masa kelas ICT.
Hehehe, kalau takda kelas ICT ni, memang tak berupdate laaa blog aku ni.

Lebih kurang dua minggu lagi 19/3 bakal menjelma..
Sumpah aku dah tak sabar gila dah ni.
Lagi-lagi bila tengok Chocofam ada buat macam-macam projek sempena Super Show tu..
Woot woot, Chocofam daebak!!

Selain dari teruja sebab Super Show, aku teruja jugak pasal satu benda ni.
Reunion dengan sahabat tercinta, Fika Rozaidi!
Beliau pun pegi jugak Super Show!! Kyaaaaaaa!
Beliau jugak duduk satu section ngan aku.
Cuma terpisah beberapa baris je la..
Tapi takpe asalkan aku dapat jumpa beliau..

Sumpah aku dah lama gila tak jumpa beliau..
Dah dekat 4-5 tahun rasanya!
Sumpah aku gila rindu kat beliau.. Hahaha
She's one of my bestest friend masa sekolah rendah dulu.
Yup! Sekolah rendah! Bayangkan dah berapa lama kitorang kenal..

Gambar diculik di blog Fika Rozaidi

Oh,oh.. Itulah beliau. >.<
Fikaku, Fidamu dah tak sabar nak bertemu!

Let's go cra, cra, crazy!!


Malam tadi mimpi Hizam.. =P Akhir-akhir ni aku asyik rindu-rinduan jek kat kawan-kawan lama... T___T.. Ex-Scientist SMKPG2 (08/09) AKU RINDU KORANG WEYH!!


Love, Fyda

No comments: