Friday, September 16, 2011

Cayaaan' awak


슈퍼주니어,난너없이 못살아!!
Pisang emas di bawa berlayar,
Masak sebiji diatas peti,
Hutang emas boleh dibayar,
Hutang budi dibawa mati.
Assalamualaikum.
Salam Satu Malaysia.

Ceciter pasal berblog. Haisshh, dah lama aku bergelar penulis blog. Teringat zaman mula-mula buat blog. Tiap-tiap hari nak tukar background. Tiap-tiap jam nak update blog. Tiap-tiap saat tukar itu, tukar ini kat blog. Tapi sekarang, ohh, aku dah malas. Dah malas nak mengupdate, dah malas nak mengedit. Pendek kata malas segalanya. Kadang-kadang, bila log in blog. Kononnya nak update pasal cerita hari ni. Tapi bila dah log in, blank. Kosong. Negatif satu. Sumpah tak ada idea nak taip apa. Sebab tu dah jarang update. Sebab tu dah jarang edit. Sebab aku dah tua. Sebab aku takde life. KBAI.

Walaupun begitu blog kucinta ini tak pernah sekali pun aku lupakan. Hehe, cayaaaan' blog sangat-sangat. Dan sekarang, aku nak kembali aktif berblog macam dulu. Hehehe, amekaw! Aku nak update blog tiap-tiap hari sampai korang juling-julingan. Muahahaha



No comments: