Friday, July 8, 2011

Day 5 – What makes you different from everyone else?


슈퍼주니어,난너없이 못살아!!

Assalamualaikum!

Sementara aku tengah ada banyaaaaaakk masa nak beronline, aku buat la menatang 30 things in 30 days ni dulu.. Rasanya patut tuka tittlenya jadi "30 things in 60 days". Hahaa

Day 5!
What makes me different from others ea?
Ermm, tak berapa nak paham sangat soalan ni..
Tapi takper laa, aku jawab jugak ye... =P


1. Kerang is ewhhh!
Bukan sebab alergik dengan seafood, tapi memang tak boleh nak telan apatah lagi nak kunyah kerang tu. Selain itu kerang juga penyebab aku bertapa berjam-jam lamanya dalam toilet..

2. Diam bila marah
Bila aku marah, aku lagi suka diam sambil tayang muka ketat. Selagi aku boleh tahan, aku akan diam. Tapi, kalau dah tak tahan, faham-faham je lah yaaa..

3. Petir
Aku sangat fobia dengan petir, kilat dan mereka-mereka yang sewaktu dengannya. Kadang-kadang kalau lampu menyala pon kau tutup mata dan telinga. Haha,,

4. Semut
Sangat geli dengan serangga yang bernama semut! Kalau binatang tu sekor-sekor jek aku tak kisah sangat. Tapi bila dia dah buat perhimpunan haram seramai 4875 ekor semut, oh please, sangat geli!

5. =P
Sangat sukakan emoticons '=P'. Setiap kali mengomen kat FB, anta mesej, malahan masa tengah berbual secara live ngan member pon suka jelir lidah macam ni, =P.

6. Attractive
Guys that play guitar or drum are HELLA attractive!! =P


Okeh, itula yang termampu buat masa ni. Esok ke, lusa ke, kalau ada masa aku update lagi..

P/S: Nak sambung Day 6 bole tak? =P


No comments: