Thursday, March 10, 2011

Sehati sejiwa ke?


슈퍼주니어,난너없이 못살아!!
Salam petang Khamis semua!!
Menghitung hari, detik demi detik!
9 days before Super Show 3!
REALLY CAN'T WAIT!
Aku nak story sikit ni..
Korang ada baca tak post aku yang lepas, Super Show+Reunion?
Kalau korang baca sampai abes, korang boleh nampak quotes yang aku tulis kat akhir post aku yang berbunyi "Malam tadi mimpi Hizam.. =P Akhir-akhir ni aku asyik rindu-rinduan jek kat kawan-kawan lama... T___T.. Ex-Scientist SMKPG2 (08/09) AKU RINDU KORANG WEYH!!"

And guess what, semalam orang yang dirindui secara tiba-tibanya mengirim khabar berita!
Sumpah aku terkejut beruk dapat mesej dari Hizam!
Rasa nak melompat-lompat kegirangan.. Hahaha..
Hizam pon macam tau-tau je yang aku ni rindu kat dia..

Yang buat aku lagiii terkejut, Hizam cakap dia mimpi aku jugak.. Hehehe
Dia taklah cakap terus-terang yang dia mimpi aku, dia cuma cakap dia mimpi kawan-kawan lama je..
Yang jugak membawa maksud dia mimpi aku sekali.. An, an, an, an?? Hahahaha..

Boleh tak kalau aku kata kitorang ni sehati sejiwa? =P


Sumpah lama gila kitorang berbalas-balas mesej..
Non-stop dari pukul 8:58 malam sampaila pukul 12:12 malam.
Nasib Hotlink bagi aku SMS free.
Kalau tak memang harapan la nak bermanja-manja dengan Hizam aku ni..

Banyak benda yang kitorang bualkan malam tadi..
Pasal sekolah dulu, pasal kehidupan dia sebagai pelajar universiti, pasal aku, pasal mereka..
Siap sambung lagi esok paginya.. Hahaha..



Hizam ni salah seorang, atau mungkin aku boleh kata satu-satunya kawan lelaki aku yang paling rapat sekali masa zaman sekolah dulu. Hehehe.
Dengan yang lain-lain bukannya aku tak rapat, tapi boleh dikira dengan jari berapa banyak kali aku bertegur sapa dengan diorang..
Lagipun aku ni kan pemalu dengan lelaki.. Hehehehe..
Tapi dengan Hizam aku kurang malu sikit. Atau mungkin aku boleh kata tak malu langsung.. Kahkahkahkah....
Dengan dia, aku jadi diri aku yang sebenar.. Chehh!!
Puas dia kena buli ngan aku dulu..
Tapi bukanla buli sebab benci.. Tapi buli sebab sayang.. Kehkehkehkeh..


Maaf kepada mereka-mereka yang di'crop'. Hehehe

Hizam oii, sumpah aku rindu gila kat kau yang!
Thanks jugak sebab masih lagi ingat kat aku.
Terharu sungguh aku.. Hahaha
And, and jangan lupa plan kita lepas aku habis matrik nanti! =P

p/s: Kepada kawan-kawan lama, kalau rindu kat aku, mesej la aku yaa.. Nanti korang dapat masuk blog aku mcam Hizam. Hahahaha =D



Love, Fyda

No comments: