Thursday, February 24, 2011

Dreams come true!


슈퍼주니어,난너없이 못살아!!
Salam.
Masih lagi tak percaya dengan kenyataan ni..
Masih lagi terasa bagaikan mimpi.
Akhirnya!
Hari yang ditunggu-tunggu tiba juga!
Hampir setahun aku tunggu saat-saat bahagia macam ni!

19 March 2011,
Bakal menjadi tarikh paling bermakna dalam hidup aku!
Akhirnya, impian aku untuk melihat idola aku dengan mata kepala sendiri bakal tercapai kurang dari sebulan saja lagi!

SUPER SHOW 3, HERE I COME!!!

Berjuta-juta, bertrillion-trillion terima kasih diucapkan kepada ibu dan abah.
Kerana tanpa restu dari diorang tak mungkin aku dapat pergi konsert ni!

Terima kasih yang tak terhingga jugak diucapkan buat roomate tersayang, Amalina.
Jasa kamu akan selalu dikenang! Tanpamu, siapalah aku!!



Akhirnya,
dapat jugak aku mencurahkan bakti sebagai ELF.
dapat jugak suara aku didengari oleh Super Junior.
dapat jugak lightstick Sapphire Blue aku bergabung dengan lightstik-lightstick lain dan sekaligus membentuk Sapphire Blue Ocean yang sangat cantik!


Our sits!
U19!!!
Kepada sesiapa yang beli tiket dekat section U19,
kalau korang nampak aku, tegur-tegurlah ya!!

CAN'T WAIT TO GO CRA CRA CRA CRAZY!!!

Love, Fyda

No comments: