Sunday, December 19, 2010

UPU ??


슈퍼주니어,난너없이 못살아!!
Salam.

Rasa teringin nak menulis malam ni. Tapi, takda idea. Hehehe. Ehmmm.. Ujian Pertengahan Semester dah nak dekat. Permohonan UPU pun dah dibuka. Huh, blur lagi nak pilih course apa. -__-...

Bak kata penceramah, kaunselor dan abah tercinta, pilih course yang aku minat betul-betul. Jangan pilih course yang glamour-glamour kalau diri sendiri tak minat. Dan kalau minat dengan course yang glamour-glamour tapi pointer *ehem-ehem* jangan berangan nak pilih course tu. Hehehe

Bagi aku, aku taknak pilih course yang berat-berat sangat. Chemical engineering, architecture, aeronautik, tettttttt.... Hahaha. Rasa macam semput je kalau nak pilih course yang sebegitu. Bagi aku, aku sukakan sesuatu yang simple but enjoyable. Hehe... Tak minat course yang susah-susah, course yang menambah stress. Hehehe..

Bagi peringkat sekarang ni, aku masih tercari-cari hala tuju. Permohonan online UPU tu pun aku tak pi online lagi. Ikut rasa hati aku ni, aku nak pilih bahagian pendidikan, komputer dan fotografi.. ^^.. Tapi minat aku lebih pada fotografi. Heeeee...

Klik, klik, klik! Amek gamba sana, amek gamba sini.. Merakamkan setiap detik yang berlaku dengan DSLR tercinta. Hehehe..


Cakap Keju!

p/s: Kepada sesiapa yang inginkan khidmat fotografi untk hari perkahwinan, silalah contact saya.. KONONNYA! Hehehehehe
Love, Fyda

No comments: