Wednesday, November 17, 2010

Sayanghaeyo!!


슈퍼주니어,난너없이 못살아!!

Super Junior mode is ON! Well, it always ON cause it didn't even have OFF button!

Days by days pass, but my love for them still blossomed, berkembang, harum mewangi di taman sapphire blue! Haha. Sumpah wei, aku SAYANG gila kat Super Junior! Jangan tanya kenapa, aku takda sebab untuk tu. ^^.

I am proud to be an ELF. When the first time I know them, I do agree that I fall for them because of their looks.. Tapi semakin lama aku kenal diorang, bersama menghadapi susah dan senang dengan diorang, aku dah ambik kesah dah pasal rupa paras. Dah lupa dah semua tu. Yang ada sekarang cuma kasih sayang yang tak berbelah bahagi.. ^^

Mungkin korang akan cakap, "Diorang bukan kenal kau pun. Kau minat kat diorang banyak mana pon bukan diorang tau". Tapi sebenarnya walaupun jasad kitorang terpisah beribu kilometer jauhnya, kitorang berkongsi rasa hati yang sama. Berkongsi perasaan yang sama. Perkara-perkara ni tak sama dengan orang yang tengah angau bercinta. Perasaan yang susah nak diucap dengan kata-kata... =))

Aku boleh je nak berhenti jadi fan, sebab bias aku dalam Super Junior, Kibum dah tak aktif dalam Super Junior. Tapi aku masih disini, masih memegang gelaran ELF, masih menyokong Super Junior, walaupun orang yang paling aku sayang dalam Super Junior dah lama tak memunculkan diri.

Dah banyak cakap-cakap orang aku dengar "Kibum kan dah keluar", "Kibum pegi mana?", "Kenapa dalam MV Bonamana ngan No Other takda Kibum", dan lebih pedih lagi, "Apa jadi kat Kibum, Kangin ngan Hankyung?", "Kenapa MV Bonamana ngan No Other ada 10 orang je?", "Super Junior kan dah berpecah,buat apa suka kat diorang lagi?". Soalan-soalan tu buat aku ketawa.. Tak apalah, orang-orang yang bertanya tu semua baru kenal Super Junior sehari dua. Diorang tak rasa apa yang aku rasa, diorang tak rasa apa yang ELF rasa. Sebab diorang bukan ELF,diorang cuma 'FAN'.



Love, Fyda

No comments: