Saturday, October 30, 2010

Baru.. Baru..


슈퍼주니어,난너없이 못살아!!


Yeah! Background dah baru! Haha. Akhirnya dapat jugak aku edit blog busyuk aku ni. Dah lama dia pakai baju yang sama je.. So hari ni aku tukar baju dia.. Pakai baju baru! Sekarang bloggie suka tak? Hehe..
Tema kali ni, vintage. Kenapa? Sebab ibu aku sekarang ni tengah gila menatang vintage ni.. Abes semua perabot dalam rumah ni ibu nak cat putih. Haha. Buatlah ibu,asalkan ibu bahagia.. Jadi, disebabkan menghargai kegilaan baru ibuku ni, aku pon menukar background dengan tema vintage. Hehe,ibu ucap terima kasih sekarang. Hehe,gedik,gedik...
Banner pon dah tukar jugak.. Hehe, aku curi kat google.. Credit to anyone who made that cute banner.. Kawaii ne!
Kalau korang perasaan aku ada tambah sikit ayat-ayat cinta kat penjuru kanan bawah banner tu yang berbunyi,


I never held you, but I feel you

You never spoke, but I hear you

I never knew you, but I love you.<3

Ayat ni aku ciplak dari movie The Orphan. Sumpah seram citer tu! By the way, aku harap korang suka background baru aku ni. Tak suka ke? Ada aku kesah? Janji aku suka!! Hahahaha


Love, Fyda

No comments: