Sunday, June 27, 2010

[100627]Rasmi sudah,KAKOM pula menanti..


슈퍼주니어,난너없이 못살아!!

Salam wahai pembaca-pembaca imaginasi yang dikasihi, dihormati lagi dirindui, disayangi, dikasihi, di'bela'i.....

Perasmian KMS telah berlangsung dengan jayanya pada hari Rabu yang lepas.. Sangat gempak ok.. Budak2 KMS sume pon muka happy jek.. Sebab dapat jalur gemilang free ngan makan tengahari free.. Hehehe..


Aku, Dayah ngan Farah adalah antara orang-orang yang bertuah dan dipelihara dibawah lindungan kaabah(bak kata Encik Muhammad).. Sebab kitorang dapat duduk kat kerusi VIP yang pakai baju siap dengan reben sekali.. Okeh jangan jeles ya... Haha. Dapat aku tengok muka Timbalan Pelajaran Malaysia tu dari jarak dekat.. Dengan ter'rasmi'nya KMS aku ni, dengan itu maka rasmilah juga aku sebagai pelajar KMS.. Sekarang ni baru aku bangga mengatakan pada seluruh dunia "AKU PELAJAR KMS!. Hehehe
Okay.. Enough talk.. Now it's picture time!! WoOt, woOt!!

Oh yeah! Itulah dia kerusi VIP yang aku,Dayah ngan Farah duduk.. Kitorang lagi special dari JPP. Haha

Haaa.. Ni adik-adik aku.. Insyaallah bakal pelajar 2nd batch KMS. Hehe.. Dorang sangat best okeh, pastu nanti dorang nak pergi pertandingan gamelan(Kot) kat Turki nun.. Dongsaengnim, fighting!!

Saranghaeyo gordang!! Hehe. Dayah ngan Farah sangat semanggat masa amek gamba kat gordang nih,tak bagi can langsung kat orang lain nak bergambar.. Hehe.. Aku, 2x5 gak..

Hehe.. Port seterusnya, ambulance!! Hehe. Apa kes ambulance ni datang masa hari perasmian pon aku tak tau.. Biarlah ia menjadi misteri...

Aku,Dayah,Farah dan Jalur Gemilang free di Dataran Kosmik!
Korang kalau nak buat tan, silalah berjemur kat sini, pastu pi Afrika, mesti orang kat sana ingat korang kaum kerabat diorang gak.. Haha

Segi Tiga Bermuda..Hehe..Baju hijau Dayah,coklat Farah,purple akulah...
Tengok kasut kuliah aku tu,dah berkedut dah.. Buruk beno rupanya.. Tapi takpe, sebab aku akan dapat pangganti dia tak lama lagi. Selamat tinggal!! Hehe

Okeh,tu jelah gamba yang mampu di kongsi buat masa ni.. Tunggu KAKOM nanti ye. Insyaallah aku post lagi banyak gamba.. Hehe. Menurut apa yang aku taulah, kolej-kolej lain dah abes dah berlari semalam, tapi kolej aku baru nak buat minggu depan, sebab baru jek lepas perasmian, jadi pensyarah semua masih lagi dalam mode busy.. So, ditangguhkan ke minggu depan. Dalam masa tu dapatlah aku kumpul stamina sebelum berlangsungnya larian KAKOM tu.. Abes jek larian tu nanti aku terus chow. Sebab parents aku datang!! Yea yea!! Ibu ngan abah datang!! Hehe, sangat happy dan sangat excited!! Happy mode ON!!

p:s/ Aku beli majalah Gila-Gila kat koop tadi.. Hehehehehehehehe

Love, Fyda


No comments: