Wednesday, May 5, 2010

[100505] Aku dah ada TingkatanMusimBunga

Salam tengahhari blogger!!

Hari berganti hari, aku semakin tak sabar nak tunggu kemunculan 4jib. Cepatlah tiba 13 May! Haha. Dan jugak tak sabar nak tunggu MV teaser! 대박!

Oh yeah, nak bagitau sikit ni! Aku dah ada formspring(TingkatanMusimBunga). Hehe. Rasa macam geram pulak bila tengok ramai orang ada akaun formspring ni. Jadi aku pun gedik-gedik nak ada formspring jugak. Walaupun aku tau aku ni taklah famous mana. Hehe. So kalau uols nak tanya apa-apa dekat aku bolehlah tulis pertanyaan uols dekat kotak kelabu sebelah kiri dekat blog aku ni atau terus ke FORMSPRING aku.


Inilah dia rupa paras formspring aku. Sangat panas.. Disebabkan takda orang yang bertanya, aku tanyalah diri sendiri. Kesian kat aku kan.. Hehe.. So, uols jangan lupa bertanya dekat aku ya!

No comments: